Bugün günlerden ben... Süslü cümleler kurup, iyi dilekler dileyerek kendimi kandırmayacağım. Çünkü ben hiç öyle biri değilim. Hayatın akışında kalıp gerçeğe olduğu yerden bakmaya çalışan biriyim. Bugünü yaşayıp yarını düşünmeyen, geleceğe büyük umutlar beslemeden ve hayaller kurmadan önüme bakıp yürüyen biriyim. Sartre’ın "An’ı yaşa!" dediği o düşüncenin içindeyim. Ya da Hakan Günday'ın dediği gibi; "Sadece şimdi var. İnsan ne söylerse, ne yaparsa ondan ibaret. Ve bunun bilincine varmak her şeyi değiştiriyor. Özellikle de anı... Çünkü şimdiyi özgür kılmanın tek yolu onu geçmiş ve gelecekten bağımsız yaşamaktan geçiyor." Geleceğe dair süslü ihtimallerle kendimi avutmadan yaşamak, bir karamsarlık değildir aslında. Siz buna “melankoli” diyeceksiniz ya da “karamsarlık”. Ben bunun adına, “insanın kendi içine daha fazla yakınlaşıp hayatın en çarpıcı, en yalın ve en sahteliklerden uzak hâli” diyeceğim. Çünkü insan her şeyi olduğu gibi kabul edip, hiçbir şeyi olduğundan güzel göstermeden de yaşayabilir. Ben buyum! Bir yaş daha aldım takvimlerden ve aklımda her zaman var olacak o düşünce, yine benimle hep içimde: Kierkegaard'ın "Tanrı benimle ne kastetmiş olabilir." sorusu; ara ara içimde yankılanıp duran, cevabını henüz kendime veremediğim o ağır soru. Bir gün Tanrı bana varlığını hissettirip fısıldar mı peki? bilmiyorum... Bir yaş daha aldım takvimlerden, dünün aynısı olan; bugünün yarınlarını yaşayarak, bazen aynı yere yeniden dönerek, bazen de hiç ilerlememiş gibi görünürken içimde sessizce değişerek… Attığım her adımda içimde beslediğim sevgi, saygı ve merhamet beni olduğum yoldan hiç çıkarmadı. Savrulan günlerin içinden geçerken kalbimde çürümeye bırakmadığım bir yer hep kaldı ve orası hâlâ insan kalabilmek için direndiğim; kimseye benzemeden, kimseye özenmeden,
Eskiye dair ne varsa özleniyor Hiçbir şeyin eskisi kadar tadı yok...
Kitap Alıntısı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Ne olmuş gölgen darmadağınsa? Ben de kusurlarımla yürüyorum. "
Müzik
Bak işte yaklaşıyor fırtına Bak yine yükseliyor dalgalar Hem geçmiş tükendi Hem yarınlar Hayat yenmekte bizleri
1000Kitap
> .☘︎ ݁˖Selamün Aleyküm.☘︎ ݁˖ ﷽ ﹌﹌﹌﹌﹌﹌ *YA HAMİD (c.c)* Ey "her türlü övgüye ve şükre layık olan" ve "bütün hamdlerin sahibi! Hamd ancak Sanadır. Sen göklerin, yerin ve içindekilerin nurusun. ﹌﹌﹌﹌﹌﹌ Hamd yine Sanadır ki, Sen göklerin, yerin ve içindekilerin tek yöneticisisin. Elhamdülillah Hamd Sanadır, Sen Hak’sın. Peygamberler haktır, Muhammed (s.a.v) haktır ve Kıyamet saati haktır. ﹌﹌﹌﹌﹌﹌ Sana teslim olduk , Bizim geçmiş ve gelecek, gizli ve açık bütün günahlarımızı bağışla. Şu güzel günün gecesine sıhhat ve âfiyet içinde ulaştırdığın için sonsuz hamdolsun. ﹌﹌﹌﹌﹌﹌ Günümüzü hayreyle, bereketli ve berrak eyle, hastalarımızı şifa İle, dertlerimizi dermanla buluştur. Gönüllerimizi dünya ve ahiretin bütün güzelliklerine mekan eyle. ﹌﹌﹌﹌﹌﹌ Yüreklerimizi Senin sevgin ve *Muhammedî (sav)* sevda ile doldur. *Rabbimiz (c.c)* bizleri ateşinde yakma,İki cihanda da ağlatma, Habibinden yolundan izinden uzak tutma ,Mahşerde darda bırakma, Önümüzü karartma, yolumuzu şaşırtma. ﹌﹌﹌﹌﹌﹌ Maddi-Mânevi sorunlarla bizleri bunaltma. İzlerin birbirine karıştığı, dönemeçlerin çok olduğu, ortalığın toz dumana karıştığı bir dönemde bizleri çaresiz bırakma. Hakikati görebilme ferâsetini lütfeyle bize . Yarının yollarında ve yıllarında bahtımızı açık eyle. ﹌﹌﹌﹌﹌﹌ Kıyamet sabahına kadar Kur’an’ın gölgesinden, Kur’ânın huzurlu sabahından bizleri mahrum bırakma. *Rabbimiz (c.c)* bizlere dünya ve âhiretin bütün güzelliklerini ihsan eyle. Ateşinden muhafaza eyle. ﹌﹌﹌﹌﹌﹌ Gazze’deki ve dünya üzerindeki tüm mazlumları Merhametinle koru , Sevgin İle sar, Şefkatin ile kuşat onları. ﹌﹌﹌﹌﹌﹌ > .☘︎ ݁˖Allahümme Amin Amin Amin Velhamdülillahi lillahi Rabbil Alemin. Günümüz, ömrümüz, akibetimiz hayrolsun.Hayırlı geceler.☘︎ ݁˖
Alıntı
Görmeyeli buralar ne kadar değişmiş...