Sevdâ-yı sivâdan geç Gel Hû diyelim yâ Hû Bir meşreb-i sâfî iç Gel Hû diyelim yâ Hû Ko keşf ü keremâtı Geç cümle makâmâtı Kasd et bula gör zâtı Gel Hû diyelim yâ Hû İskât-ı vücûd eyle İfnâ-yı vücûd eyle Hakkânî şühûd eyle Gel Hû diyelim yâ Hû Sâlik bula ümîdi Zerre bula hûrşîdi Bulmağa bu tevhîdi Gel Hû diyelim yâ Hû Sırrına Hüdâyî yâr Esrârın ede izhâr Ey derde eden tîmâr Gel Hû deyelim yâ Hû -Azîz Mahmûd Hüdâyî Kuddise Sırruh
"Uçurumun kenarındayım Hızır..."
Uçurumun kenarındayım Hızır, Bir dilber kalesinin burcunda, Vazgeçilmez belaya nazır. Topuklarım boşluğun avucunda, Derin yar adımı çağırır, Kaldım parmaklarımın ucunda. Uçurumun kenarındayım Hızır, Bir gamzelik rüzgar yetecek, Ha itti beni, ha itecek. Uçurumun kenarındayım Hızır, Divan hazır, Ferman hazır, Kurban hazır, Güzelliğin zulme çaldığı sınır. Başım döner, beynim bulanır El etmez, Gel etmez, Gözleri bir ret, bir davet. Gülce uzak uzak dolanır, Mecaz değil, Maraz değil, Gülce semavi bir afet. Uçurumun kenarındayım Hızır, Gülce bir beyaz sihir, Canıma bedel bir haz. Nur, Nar ve nurdan bir zehir,
Reklam
Gösterdim çaba bence çok fazla Göremedim senden yok başka Dönüyo yine de bak dünya Kalmasın heves kursağımda Salına salına GEL
Söyle başka hangi beden senin ruhunu taşır şair?
-Hangi şehre gidilir yalnız başına? -Hangi şarkı dinlenir seninle duymayınca? -Kiminle çay içilir -En güzel sözlerin altı kimin için çizilir? ~Hangi gözde görülür o çiçek yaprağı kirpiklerin?~ -Adının güzelliğine hangi alfabede rastlanır? -Hangi şiire benzer bakışının derinliği? Gel ve anlat ~Hangi insanda rastlanır sana~
"Cesareti olmayanın bahanesi çok olur. Kaçak dövüşmeyi bırak, yüreğinle gel."
♡Aşk♡
Gündelik Mevzular:')
-Öğretmenimmmm! Aslı benim kulemi yıktı...:((( -Gördüm kuzum. Hayır gel buraya, ağla biraz sonra gidip tekrar yaparsın. -Yapmak istemiyorum öğretmenim:'( -Birtanem bazen çok uğraşıp emek verdiğimiz şeyler hiç yapmamışız gibi yıkılabilir. Ama tekrar uğraşıp baştan yapmamız gerekiyor. Hem belki daha güzelini yaparsın. -Tekrar bozar ki Aslı hep benim kulemi bozuyor. -Aslıyla da konuşacağız ama o kuleyi de baştan yapacağız tamam mı kuzum? A few moments later..:) -Öğretmenim bak kuleme çok güzel yaptımm hem de daha büyük. 🥹 Sarılabilir miyiz bebeğim... Öğretmenim seni çok seviyorum . -Ben de seni canımın içi 🧡
Reklam
Reklam