Dön gel, bağır bana; Heykel gibi susup kalma. Uzakta durma, silme beni, Bir kez daha hissettir seni. Kalp rahat durmaz ki... Söyle, anlatayım mı acımı?
Gel otur arkadaşım bi konuşalım
Bu kadar telaş ve koşuşturmaca içinde hapsolmuş bir şekilde yaşamaya devam ediyorsun . Labirent gittikçe daralıyor ve sen içinde hapsolmuş bir fare gibi çıkış yolunu bulmaya çalışıyorsun.
Duygu ve Düşünce
Reklam
Cemal Süreya
Müsait zamanın olduğunda.. Uğrayıver yüreğime... Bir ara uzun uzun sev beni Gelmesende olur Malum hayat işte... Herkesin Aşk 'i başından Aşk 'ın Ama sen gel olur mu... Çünkü seni çok özledim...
Kardeşim kek isteyince birlikte yapmaya başladık. Malzemeleri elerken "Gel seni de içine katıp eleyeyim dedim" "Ama ben çok tatlıyım beni de katarsan iyice tatlı olur. Sonra yiyemezler bu ne tatlıymış derler" dedi 😄🤓 Komik bir çocuksun diyorum, gülüyor 😅😇
Gel artık Daha ne kadar göreceğim senli olan düşleri
Nolur bana geri gel
Bana geri gel Unutalım bütün bu geçmişimizi Yeniden biz olalım Olabilir miyiz eskisi gibi? Kalbim paramparça sensiz Ruhum perisan gibi Dönüp dedin bana Bizden olmaz gibi...
Müzik
Reklam
Reklam