Dön gel, bağır bana;
Heykel gibi susup kalma.
Uzakta durma, silme beni,
Bir kez daha hissettir seni.
Kalp rahat durmaz ki...
Söyle, anlatayım mı acımı?
Bu kadar telaş ve koşuşturmaca içinde hapsolmuş bir şekilde yaşamaya devam ediyorsun .
Labirent gittikçe daralıyor ve sen içinde hapsolmuş bir fare gibi çıkış yolunu bulmaya çalışıyorsun.
Müsait zamanın olduğunda..
Uğrayıver yüreğime...
Bir ara uzun uzun sev beni
Gelmesende olur
Malum hayat işte...
Herkesin Aşk 'i
başından Aşk 'ın
Ama sen gel olur mu...
Çünkü seni çok özledim...
Kardeşim kek isteyince birlikte yapmaya başladık. Malzemeleri elerken "Gel seni de içine katıp eleyeyim dedim"
"Ama ben çok tatlıyım beni de katarsan iyice tatlı olur. Sonra yiyemezler bu ne tatlıymış derler" dedi 😄🤓
Komik bir çocuksun diyorum, gülüyor 😅😇
Bana geri gel
Unutalım bütün bu geçmişimizi
Yeniden biz olalım
Olabilir miyiz eskisi gibi?
Kalbim paramparça sensiz
Ruhum perisan gibi
Dönüp dedin bana
Bizden olmaz gibi...