Sabrettim 🎶🎶 Sefo⚡ " Yarim kalan bi tane cümlem var Gel ve sen devam et..."✨💫
Sanırsın ki sabah olmuş Oysa sen yalnızlıkla hep geceyi solarsın Gel dedim Sesim çıkmadı Gel dedim Asla gelmedin ... -Hüsnü Bala
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kucağıma aldım aşkı Baktım olacak gibi değil, kalbime bastım Sen ki benim en kurak toprağımdın Yağmur suyu hürmetine sana kandım Kandım... içe içe yandım. Yalnızlığımsan da, yalnızsan da gel artık Sözüm geçmez oldu kalbimde silkelenen atlara Bitmemiş bir şiir gibi Ya da yitirilmiş, hatırlanmayan Gökyüzünde bile dikiş tutturamayan martılar Artık hangi denize sığar Artık hangi hayali süsler Sanki bir şeyler hep eksik kalacak, bir şeyler Toprağının altında upuzun bir su olacağım Gözlerimle kamaştım bedenine sanki
Seneler sürer her günüm, Yalnız gitmekten yorgunum; Zannetme sana dargınım, Ben gene sana vurgunum. Başkalarına gülsem de, Senden uzakta kalsam da, Sevmediğini bilsem de Ben gene sanavurgunum. Dağları aşınca başım, Geri kaldı her yoldaşım, Gerl sevgilim, gel kardaşım, Ben gene sana vurgunum. Gönlüm seninkine yardı, Aynı şeyleri duyardı; Ayaklarımız uyardı... Ben gene sana vurgunum.
Ah benim nergis kokulu... Ruj lekeleri bıraktın bardaklarda Anlatmak isterdin kendini durmadan Bir bardağa bile olsa. Ne diyecektin, ne söyleyecektin Şairlerin şahı olsan, Bir AH’dan başka. Ah benim nergis kokulu cehaletim Bana yıllarca, bunca sözü boşa söylettin. AH! Güçlü bir el silkeledi beni sonra Sanırım tanrının eliydi, Sayamadım kaç ah döküldü dallarımdan, Çok şey geçmiş gibi başımdan Ah dedim sonra, Ah! İç ses, diye söylendim. Gel! Ahlar ağacından sen de biraz meyve topla.Vasiyetimdir: Bin ahımın hakkı toprağa kalsın...
Olum özelden yazıyorsunuz bu saatte ileti attım diye -uyumamışsınız… sana ne ag sen yaz diye uyumadım heee gel yaz. Özel msjlara cvp vermiyorum!!!!