Öyle anlar olur ki, boşlukta hissederiz kendimizi oysa bir yanılgıdır bu: Çünkü, aslında, zaten, sürekli boşluktayızdır da, ancak belirli anlarda -arada bir- hissederiz bunu. Olup-biten, boşluğa düşmemiz değil, boşluktalığımızı duymamızdır; çünkü, duysak da duymasak da, zaten, boşluktayızdır.