Yemin ederim ki her şeyi fazlasıyla anlamak bir hastalıktır
Bazı insanlar söylenmeyenleri de duyar
Bir bakışın içinde ki samimiyetsizliği, bir iyiliğin arkasında ki çıkarı hisseder ve insan bunları gördükçe artık kolay inanamaz.
Çünkü bazı gerçekler huzur vermez.
İnsanın içinde ki saflığı alıp götürür
Bir süre sonra canını yakan şey
Yaşadıkların değildir
İnsanların gerçekte kim olduğunu görmektir
Belki de insanı en çok yoran şey
Bir şeyleri kaybetmek değil
Hiçbir şeye eskisi kadar saf bakamamasıdır.