Dünyada herkesten çok kendini sev,çünkü dünyada herşey kişisel çıkara dayalıdır.Eğer bir tek kendini seversen;işini gerektiğince yaparsın, kaftanında bölünmeden, bütünüyle senin üzerinde kalır.
Arkadaşlar merhaba. Burası okul kütüphanemiz, ne yazık ki yeterli sayıda kitabımız yok. Okulumuza, öğrencilerimize kitap hediye ederek destek olmak isteyen okurlarımız yorum yaparsa, onlara dönüş yapacağım . İletiyi sizler de paylaşıp daha çok kişiye ulaşmasını sağlayabilirsiniz. Desteklerinizi bekliyoruz:)
İlginiz için çok teşekkür ederim. Öğrencilerim ve kendi adıma teşekkür eder, güzel kalplerinizden öperiz:)