Gitme, kaybedince daha çok seveceksin.
Git gitme yada dur ya en iyisi ben gideyim kafam karışık böyle
Duygu ve Düşünce
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Lavinia
Sana gitme demeyeceğim. Üşüyorsun ceketimi al. Günün en güzel saatleri bunlar. Yanımda kal. Sana gitme demeyeceğim. Gene de sen bilirsin. Yalanlar istiyorsan yalanlar söyleyeyim, İncinirsin. Sana gitme demeyeceğim, Ama gitme, Lavinia. Adını gizleyeceğim Sen de bilme, Lavinia. Özdemir Asaf
Şiir
Umutsuz bir bekleyişin içinde, sadece onunla nefes alabilmek.
Gözlerin zehri şarap eder mi? Alıp içsem beni sarhoş eder mi? Bir hayale daldım uyan derler mi? Beni böyle koyup gitme olur mu? Yine gel akşam üstü Gece sabaha varmadan İzin olsun üzerimde olur mu? Yine gel akşam üstü Gece sabaha varmadan İzin örtsün üzerimi olur mu?
1000Kitap
Lavinia
Sana gitme demeyeceğim. Üşüyorsun ceketimi al. Günün en güzel saatleri bunlar. Yanımda kal. Sana gitme demeyeceğim. Gene de sen bilirsin. Yalanlar istiyorsan yalanlar söyleyeyim, İncinirsin. Sana gitme demeyeceğim, Ama gitme, Lavinia. Adını gizleyeceğim Sen de bilme, Lavinia. Özdemir Asaf
Kimi zaman yeni şehir yeni yaşamlar olduğundan daha ağır gelsede içindeki fırtınayı başka bir şehire diyetini odetmeden çekip gitme duygusu var veya bir şehri içindeki öfke ve fırtınaya kurban etmeme düşüncesi var içimde ....her ne kadar şikayet etsen dahi açık bıraktığın pencereden dağılan kırılan çiçeğin ve dağınıklığın suçlusu sadece rüzgar olmamalı... Tamda burdan kırılır, insanın içindeki anlam arayışı. Her adımın seni anlamdan uzaklaştırmaya başladığı anla başlar sorgulamaya yaşam dediğimiz kavram ....bazen anlamsız bazen yersiz ve bazen hiçliğe doğru.....