Çoğu zaman mutlu olabilmek için bulunduğumuz yerden gitmek, uzaklaşmak istiyoruz. Olmadığımız her yerde mutlu olacağımız düşüncesi ile yaşıyor, kendimizi öyle avutuyoruz. Sonra o farklı yerlere gittiğimizde çoğu zaman yine mutsuz oluyoruz. Mutlu olmak için yerimizi, yurdumuzu değiştirmemize gerek yok. Başka bir yerde olmalıyım, doğru yerde değilim hissini atabilmek için bazen sadece bakış açısını değiştirmek gerekir.
Şems-i Tebrizi
Sevmek” dedim.. “Yoluna ölmek” dedi.. “Yol” dedim.. “Alıp başını gitmek” dedi.. “Gitmek” dedim.. Bir “Ahh” çekip, “Dostlardan ayrılmak” dedi.. “Dost” dedim.. Durdu, Bana baktı.. “Dost” diye mırıldandı.. “Yüreğime nasıl koysam bilemediğim” dedi.. “Yürek” dedim.. “Dünyaları içine sığdıramadığım” dedi.. “Dünya” dedim.. “Hayatın bir yüzü” dedi.. “Yüz” dedim.. “Ardında ne gizli bilemediğim” dedi.. “Giz” dedim.. “Hep çözmeye çalıştığım” dedi.. “Çalışmak” dedim.. “Bitmeyecek öykü” dedi.. “Öykü” dedim.. “Binlercesini içimde gizliyorum” dedi.. “Gizlemek” dedim.. “İşte, her şeyin bitimi” dedi.. “Şey” dedim.. “SEVDA” dedi.. “SEVDA” dedim.. “Peşinden koştuğum” dedi.. “Koşmak” dedim.. “Hayat, bir maraton” dedi..
Alıntı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çürümüş ruhların Çirkin bedenlerin silsilesi Her yeri kaplamış Uzağa daha uzağa gitmek gerek belki de
1000 Kitap
K-U-F
Bakmak ve geçmek, Sen olmak ister misin? Ben bilmeden, Sen bilmedin. Belki bambaşka mahlukatız ikimizde, Yapraklara, çimenlere bakmak. Düşlerde, Belki de yoldan geçerken. Gözlerimiz var, Hislerimiz ateş üzerinde. Yaşlanmak üzere miyiz? Yoksa giderek gençleşen topraklarımız... Kalem kir eder, Silgi kor eder. Heves gelip geçmesin buna, Tanışmadık, tanış olmadık, var olmadık daha. Cümleler bana, Kara tutsaklara. Beyaz gökyüzümüz var ama, Göz pınarlarımız âmâ. Rüzgârlarımız doluşuyor, Nefsimiz körleşiyor. Daha tanışmamıştık, Daha da tanışmamıştık... Üzerimize zamanları giyindik, Yaşadık ve şaştık. Baktık ve geçtik,
Edebiyat Şiir
'cause shade never made anybody less gay so...
☆lgbt temalı kitaplar☆ evet onur ayını geçtik çoktan. ama olsun bize her ay onur ayı değil mi? şimdi elimde bulunan lgbt temalı kitapları konularıyla beraber liste yapasım geldi. izninizle başlıyorum. ♡mlm♡ Ve Sonunda İkisi de Ölür- Sonunda Ölecek İlk Kişi Kitapların içinde geçtiği evren Ölüm-Habercisi adlı bir şirketin insanları ölecekleri zaman arayarak "24 saat içinde öleceksiniz." haberini verdiği bir evren. Ve Sonunda İkisi de Ölür serinin yazılan ilk kitabı ama Sonunda Ölecek İlk Kişi daha önceki zamanı, bu şirketin ilk kurulduğu zamanı anlatıyor. Bence istediğiniz sırayla okuyabilirsiniz. Az Biraz Mutlu Bu kitapta 16 yaşındaki Aaron, ailesiyle alakalı bazı problemlerin ardından mutluluğu bulmaya çalışıyor. Kız arkadaşı Genevieve ve yeni arkadaşı Thomas bu yolculukta yanında olmaya çalışsalar da yeterli değil. Leteo Enstitüsü bir hafıza değiştirme işlemiyle onu bütün zorluklardan kurtarabilir. Ama bunun için Aaron'un anılarından vazgeçmesi gerek. Bana Sadece Anılarımızı Bıraktın Ayrıldığı ilk aşkı Theo öldüğünde Griffin depresyonla mücadele etmeye başlar. İçine düştüğü bu karamsarlıktan kurtulmak için, görüştüğü bir çocuk olan Jackson'ın arkadaşlığına sığınır. Sırları, geçmişi ve duyguları onu mahvederken yastan, depresyondan ve geçmişe takılıp kalan zihninden kurtulmaya çalışır. Bu benim en sevdiğim Adam Silvera kitabı olmakla beraber fazlasıyla duygu yüklü bir kitap. Eddy’nin Sonu Bu kitap oldukça etkileyici, otobiyografik bir roman. Yazar Édouard Louis, Fransız asıllı bir gay. Bu kitap o 22 yaşındayken yayınlanıp oldukça ses getiriyor. Aslında Fransa'da cinsel reşit olma yaşı/cinsel rıza yaşına ilişkin ayrımcılık (heteroseksüeller ve eşcinseller arasında) 1982'de Başkan François Mitterrand'ın desteğiyle kaldırıldı, 2010 yılında Fransa cinsiyet disforisini akıl hastalığı listesinden çıkaran dünyadaki ilk ülke oldu, 2013 yılında eşcinsel evlilik
1000Kitap
Bazen arkana bile bakmadan gitmek istersin. Öyle her şeyi bırakmana falan da gerek yok. Anıları bırakabilsen yeter.. Edip Cansever
Edebiyat