"Ama zaten her insan kendine ait bir kapla Dünyaya gelmez mi? Yani-"
"Gelir ama böyle bir kabın bilincinde olmadan ona sahip olmak neyi ifade eder ki? İnsanların kapları, aslında Varlığın kendi Varlığının bilincinde olması demek olan bu kap, günümüzde sence doğru olarak anlaşılabiliyor mu?"
"Niçin 'Daha sonra konuşuruz' diyorsun öyleyse?"
"Öyle diyorum çünkü daha önce söyleceklerim daha sonra söyleyeceklerimin zeminini oluşturacak. Konuşma, belirli bir anlamı ortaya çıkarmak için kendi düzenini sürdürmelidir de ondan."