gökhan

gökhan
@gkhan__
Tolstoy diyor ki: “Belki de her şeyi kabullenip hayatı akışına bırakmak lazım. Zorlamak bazen çözüm değildir. Ve zorla olan hiçbir şey güzel değildir.”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hepimiz geleceği çok fazla düşünüyoruz. Bu sebeple de bugünümüzü heba ediyoruz.
Yıkıldı yolunu bekleyen şehir, şimdi gelsen de bir, gelmesen de.
Şiir
Tolstoy diyor ki:"Bir insana devamlı aynı iyiliği yap, göreceğin tek şey; muazzam bir nankörlük.” O kadar haklı ki
kendimden biliyorum,yapamazlar. yapsalar bile eline yüzüne bulaştırırlar

Hag

@HJAndonyan
·
iyi insanlar, asla iyi bir şey yapamazlar.
Felsefe