gökhan

gökhan
@gkhan__
Ne de olsa, bir gün geliyor, hak yerini buluyor, kimsenin yaptığı kötülük cezasız kalmıyor. Hak ve adalet var.. ve dünya yok olup gidinceye kadar da hep olacak...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ruhun Şad Olsun Güzel İnsan
Hiç bir acı bakî değildir, üflersin geçer. Bazılarina daha fazla üflemen gerekir,hepsi bu. #SebahattinAli
Şiir
Seni seviyorum demedi, ama şöyle bitirdi mekturbunu; kanadından öpüyorum kalbimin kuşu.
🚬

Buket Acar

@Buketaacar
·
Kurbanı oldum bir hiçin, görmem yüzünü sevincin…
Sayfa 46 - Ayırdılar·Kitabı okudu
Şiir
Dünya da yaşanan kötülükleri düşün ve bunları sen yaşamadığını için haline şükret