E.

E.
@gldmrr
“ Bir odanın kapısını kapatıp yalnız kalmak, her zaman hayatımın en güzel şeylerinden biri olmuştur. “
Sait Faik Abasıyanık
Önce kafasını gösterdi: “Kafa dediğin eskir, ihtiyarlar, ölür bile insan ölmeden.” dedi. Sonra kalbini gösterdi: “ Eskimeyen, eksilmeyen şey buradadır.” dedi.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
“Ben de yalnızım...” dedi. Bu sefer benim ellerimi kendi avuçlarının içine alarak: “Boğulacak kadar yalnızım...” diye devam etti, “hasta bir köpek kadar yalnız...”
Ölümün kapısında durup şöyle diyor: “Bulunduğunuz yer iğrenç. Ben gidiyorum.”
Sayfa 87
“Sana, beni asla tanımamış olan sana,” diye yazılmıştı en üste, bir hitap, bir başlık yerine.