kulîlk

ruhunu yitirdikten sonra dünyaya sahip olsan ne fayda?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
neydi o kitap? bilmiyordum, ama onun gözlerinin izlediği satırları izleyebilmek için mutlaka edinmeliydim o kitabı.
bir insanın kendisini ilk defa görmesinden daha büyüleyici ne olabilirdi ki? kendisini tanımasından başka?
"kötü bir toplumda olmaktansa yalnız kalmak daha iyidir."
"insanın zihni neyle meşgulse rüyasında onu görür. hele içiniz rahat olmadı mı, gerçeğe ne kadar da uyar rüyalarımız."