'Bilinmesi gereken şeyleri insanın kendisinin tatması iyidir.' Diye geçirdi içinden. 'Dünya zevklerinin ve dünya malının insana hayır getirmeyeceğini daha çocukken öğrendim. Hanidir biliyordum bunu ama ancak şimdi yaşadım. Ve şimdi biliyorum, belleğimle değil, gözlerimle, yüreğimle, midemle biliyordum böyle olduğunu. Ne mutlu bana ki, biliyorum artık.'
"Benim yapmamla mı düzelecek? " diyerek hiçbir şey yapmamak ise çok acınacak bir durum. Kusura bakmayın, bence böyle bir insan hayatında da mutlu olamaz kimseye de faydası olmaz. Mutsuzluğa da mahkumdur.