Gülsinem

'Bilinmesi gereken şeyleri insanın kendisinin tatması iyidir.' Diye geçirdi içinden. 'Dünya zevklerinin ve dünya malının insana hayır getirmeyeceğini daha çocukken öğrendim. Hanidir biliyordum bunu ama ancak şimdi yaşadım. Ve şimdi biliyorum, belleğimle değil, gözlerimle, yüreğimle, midemle biliyordum böyle olduğunu. Ne mutlu bana ki, biliyorum artık.'
Sayfa 99·Kitabı okudu
Reklam

Gülsinem

, bir kitap okudu
Puan vermedi·264 syf.·
2020 4. kitabı
Feyza Altun
8.2/10 · 1.155 okunma
"Benim yapmamla mı düzelecek? " diyerek hiçbir şey yapmamak ise çok acınacak bir durum. Kusura bakmayın, bence böyle bir insan hayatında da mutlu olamaz kimseye de faydası olmaz. Mutsuzluğa da mahkumdur.
Sayfa 148·Kitabı okudu
Hiçbir şey olmamış gibi yaparsanız ve gerçekten de hiçbir şey olmuyorsa, hiçbir şey olmaz sonunda.
Sayfa 89·Kitabı okudu