Içimizde şeytan yok...Içımizde acizlik var,tembellik var. Iradesizlik,bilgisizlik ve bunların hepsinden daha korkunç bir şey; hakikatleri görmekten kaçma eğilimi var.
"Bir şeyler yapıyorum. Yürüyorum,konuşuyorum,yemek yiyorum yani her zaman yaptığım işleri sürdürüyorum ama nasıl anlatsam,bir boşluk duygusu içinde. Sanki içimde derin bir hiçlik var."