Gülay ışlı

Puan vermedi·200 syf.··
Beğendi
·
2025 12. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 31 Ağustos 2025 21:11
*İnsan böyle bir şey.Nerede , hangi yaşta olursa olsun, kabuğunu kırıp içine baksan içi cılk yara.Yarasız, dertsiz, sırsız insan yok da , işte kimisi üstünü iyi örtüyor. *Zenginin zengin diye derdi olmaz.Fakirin fakir diye.Gencin genç diye.Yaşlının yaşlı diye.Kime hak lan bu dert dediğiniz şey? Niye sormuyor kimse birbirine derdini?Niye dinlemiyor? Ne güzel anlatmış Şermin Yaşar insan olmayı .Hele ki karakterlerin yaşantıları üzerinden .Okurken sanki karakterlerle karşılıklı çay içip dertleşmişim gibi hissettim.Ve hangisini dinlediysem ona hak verdim,ona üzüldüm.En çok da Ethem ve Nurten’e. Sıkılmadan okuduğum ,çerezlik kitaplar listeme alındı bile. Şimdi sıra Samime Sanay’dan “Söyleme Bilmesinler’i dinlemekte:)
Söyleme BilmesinlerŞermin Yaşar · Doğan Kitap · 202524,5bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Teselli cümlesi …
Çok düşünme, alemin sahibi var, bırak o düşünsün.
İçinde acaba olan bütün cümleler karanlık.

Gülay ışlı

, bir kitap okudu
9/10
·104 syf.·
2025 11. kitabı
Feride Çiçekoğlu
8.5/10 · 17,3bin okunma

Gülay ışlı

, bir kitap okudu
5/10
·150 syf.·
3 günde okudu
·
2025 10. kitabı
Cengiz Aytmatov
8.2/10 · 6,5bin okunma