Nimet Erdoğan

"Bu ezberciliğin bir sonucu olarak ,ilim meclislerinde ,söz söylemeden susup kalırlar. Tahsillerini tamamlamış görünenlerin dahi ilimde meleke hasıl etmemiş oldukları anlaşılmaktadır. Bunların bu kusurları ,güzel bir öğretim medodu ile ders veren öğretmenlerin bulunmamasindan ve öğretim usulünün bozukluğundan ileri gelmektedir. Halbuki bunların okuduklarını ezberlemeleri ve ezbere önem vermeleri diğerine nispetle daha yüksek derecededir. Bunlar, ilimde meleke sahibi olma yolunun kitapda yazılanları ezberlemek olduklarını sanırlar. Yukarda anlattığımız gibi bunlar melekenin ,ilmi münakaşalar ve münazaralarla ,konuları ve meseleleri zihinde yerleştirmek sureti ile kazanacaklarını unuturlar"
Sayfa 8·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Nimet Erdoğan

, bir kitap okudu
10/10
·104 syf.·
Beğendi
·
5 günde okudu
·
2023 19. kitabı
Ahmet Mithat Efendi
8.2/10 · 4.000 okunma

Nimet Erdoğan

, bir kitap okudu
9/10
·235 syf.·
Beğendi
·
19 günde okudu
·
2023 18. kitabı
Yaşar Kemal
8.2/10 · 6,8bin okunma

Nimet Erdoğan

, şu anda okuyor
%12 (25/208 syf.)
Anonim
7.8/10 · 13,3bin okunma
Insan bilmediğinin düşmanıdır.
Sayfa 142·Kitabı okudu