Nimet Erdoğan

Sevmek, sevilmek!iste şu dünyada insanın biraz yüzünü güldüren saadet bu nimetten ibaretti.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
*Bazıları için aşk, kurumuş kıyılar arasından alıp giden bir lavda olsa ,bastırılmış tutkular bir gün o volkanın ağzından çıkacaktır.

Nimet Erdoğan

, şu anda okuyor
%30 (82/268 syf.)
William Faulkner
7.3/10 · 3.118 okunma

Nimet Erdoğan

, bir kitap okudu
10/10
·552 syf.·
Beğendi
·
14 günde okudu
·
Okunma: 31 Ocak 2023 15:10
·
2023 6. kitabı
Mehmet Yaşar Kandemir
9.5/10 · 530 okunma
Eğitim almamış insan boş insandır ve boş insanı doldurmak herşeyden daha kolaydır.