Tek başımayım, bundan şikâyet edecek değilim, kendimle baş başayım. Kendimle hiç başa başa kalamayabilirdim, işte o zaman sonsuzlukta kaybolmuş olurdum.
"Bizi dinleyecek kimse olmadığı için yazı yazıyoruz. Edebiyat olmasaydı, yalnız kaldığında bir insanın neler düşündüğünü hiçbir zaman öğrenemeyecektik."
. Neyse ki kitaplarım var.
Onları, devam etmeyeni devam ettirmek için yazdım. Sevdiğim insanlara yeniden hayat verdim ve onlar için bir kerecik olsun birkaç tatlı söz söyledim. Buzlar tamamen çözülmeden önce karda izler bırakmak istedim.