Selam. Kütüphaneye gittiğimde aklımda bir şiir kitabı yoktu bu sefer. İlgimi çeken, daha önce merak ettiğim bir şair'in kitabını seçmek istemiştim. Ve karşıma Zarifoğlu'nun Yedi Güzel Adam şiiri çıktı.
Anlam bakımından beni zorlayan şiir kitaplarından biriydi. Sanırım benim için doğru bir şiir kitabı değildi. Ya da doğru zaman değildi. Biraz daha bu tarz şiirleri okuyup deneyimledikten sonra kavrayacağımı ve seveceğimi düşünüyorum. Umarım zamanla ve birikimle bu tarz kapalı şiirleri okumak beni zorlamaz ve severim. Elbette anlaşılır olan ve beğendiğim şiirlerde oldu. O alıntıları da aşağıya bıraktım.
Herkese keyifli okumalar dilerim.
#kitapalıntıları :
*Bu insanlar dev midir
Yatak görmemiş gövde midir
*Hiç düşündün mü ağaç neden
hayvan değil :
Çünkü kan'dır hayvan
Damardır ağaç
*Devir insan devri
Geçti geçti
İnsan geçti
Et geçti kan geçti
Göz geçti
Gelenler
Yeni gelen yeniden sonradan gelen
Geçti geçti
*Sordu :
dağ nicesin
günde mi gecede misin
geçmişte şimdide
yoksa gelecek bir düşte misin