GÖKHAN

GÖKHAN
@gok_ley
İki seçeneğin var; ya kal, ya git bu diyarda Bir cümle yeter sözden anlayana. Destan yazsan fark etmez laftan anlamayana. Mehmed Uzun
İçimde Ölen Biri Var.
Yarın öleceğimizi bilsek, tüm kırgınlıkları unuturuz; ama biz sonsuza kadar yaşayacakmış gibi kırıcı ve gururluyuz.
Sayfa 34 - ez
1000Kitap
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
sesiz sensiz haykırış
Gönlümün maviliği gitmesin gökyüzünden Kuşların gülücüğü eksilmesin yüzünden Kar yağsada bu sessiz vadiye, gün bitmesin Yapraklar üşüse de, çiçekler üşümesin
Sayfa 348 - Ben
İnsan ve Duygular
Sen vardın bu dünyada sende kayboldun
Ne var bilmiyorum, geçip gidiyorum kenarından senli düşlerimin, tarifsiz bir eksiklik içimde, bir türlü beceremiyorum yaşamayı.. Unutmak nasıl birşeydi ki böyle, Üstüm başım darmadağın, yüzümde bir hüzün, Sorsalar nasıl bir hikaye bu böyle, nerden başlayacağım anlatmaya bir bilsem, kendi kendime anlatıyorum bazen, bir sonuç buluyorum sensizlikle biten.. Hayat uzun mu kısa mı ne bileyim böyle… geçmiyor zaman ama ben yaş alıyorum her sensiz günde, geçiyorum mutlu insanların arasından, yazıyorum ardı sıra    sana, bana, bize… kalmıyor kimseye bu acı, bir kaç kadeh… unuturum sanıyorum, daha da derin acın. Ardı kalıyorum bu hikayenin sen hayatına bakarken..Yokluğunun kıyısındayım. Bir türlü çekip gidemiyorum kendimden, 
Sayfa 373 - sen
1000k
Ben ve Sen
Sanırım alışıyorum yokluğuna Senli kurduğum düşlerim, hayallerim yok artık. Mesela, kurduğum cümleler sana çıkmıyor. Seni anlattığım şiirlerim yok. Artık kalemim seni yazmıyor. Okuduğum şiirlerde, Dinlediğim şarkılarda, Senden bir iz aramıyorum. Yokuğuna alıştım artık.. ✍✍✍ Beni benden alan o bakışların, Her gülüşünde yanağında beliren gamzelerin, Yıldızların altında sesizce kulağıma mırıldandığın şarkılar Olur olmaz zamanlarda aklıma düşmüyor. Ve yastığında kalan kokun Eskisi kadar burnumun direğini sızlatmıyor. Yokluğuna alıştım artık.. ✍✍✍ Mesela; Uykularımdan kanter içinde uyanıp, Bir sigara yakıp, ağlaya ağlaya lanetler yağdırmıyorum. İçimi kor ateşlerde yaka yaka kendini yok ettin bende.. Dualarımın ilk sahibi sen iken Şimdilerde beddularımda bile yoksun. Yokluğuna alıştım artık.. ✍✍✍ Bunca yaşattıklarından sonra, Birgün çıkarsan karşıma Sana dilimden dökülecek tek cümle Beni kor ateşlerde cayır cayır yaktığın gibi sende yan olacak
Sayfa 4647 - sen beni
1000Kitap
Ben kendimi bulamadım
5/10
·152 syf.··
Beğendi
·
2021 1. kitabı
Dalda açan yaprakta,çiçekte, tomurcukta, Havada uçan kuşta,yerdeki karıncada, Suda yüzen balıkta,giden kalabalıkta, Hepsine bakıyorum,kendimi arıyorum. Dostların bakışında, suların akışında, Güneşin doğuşunda, kalplerin atışında. Yazılan kitaplarda, verilen uğraşlarda, Bakmadığım kalmasın, kendimi arıyorum. Ektiğim tohumlarda,biçtiğim başaklarda, Hangi duygular döner,neye benzer başımda, Ezilmişi görünce, bir cız yoksa şuramda, Vicdanıma hükmeden,kendimi arıyorum. Bir göz yaşı görünce, ağlayanı duyunca, Bir çaresini bulup, derman olamıyorsam, Neyim, kimim, neredeyim, cevap alamıyorsam. Sesimi duyan var mı? kendimi arıyorum. Kimin aşı kalmamış,ekmeği,ocağında. Kim bilir hangi çocuk, sefaletin koynunda Görevimiz ne bizim,cisim miyiz boşlukta, Biri bana anlatsın,kendimi arıyorum. Söylediğim kelamda,aldığım her selamda, Kim oturur,kim kalkar,kim eğleşir yanımda, Kimler bana çok yakın,kimler var uzağımda, Kimler bana ne diyor,kendimi arıyorum
Psikoloji
Nar ÇiçekleriMehmed Uzun · Sel Yayıncılık · 20214,621 okunma