Hayatını, gereksiz şeyler uğruna harcamayacaksın.
Kalbinde yaşadığın her duyguyu aşk sanıp, peşinden çöllere düşmeyeceksin.
Aşk yada devrimi adını ağzına almadan önce, uzun uzun düşüneceksin.
Yüreğinle yüzleşeceksin.
Sevgiyi,devrimi mücadeleyi yasmayi tutkuyu, şehveti, alışkanlığı, sabrı aşkı birbirinden ayırt edeceksin.yoksa sende birgün birisinin kalbinde dağlarinda kim vurduya gitceksin
Bir çiğ tanesiydi düşlerim,
Işıltılı ve titrek...
Ama papatya yaprağının beyazında,
Kardelen kadar güçlü bu yürek ama kırdılar dalımda herşeye küskün herşeye susukun
Korkularımı besliyor sensiz geçen her günüm
Umutlarım azalıyor azaldıkça dibe vuruyorum
Her geçen gün bir kurşun misali derinlere
Daha da derinlere iniyor engel olamıyorum
Bir gün bir köşe başında kalacağım biliyorum
Benki hiç bir şeyden korkmayan adam
Şimdi ise farkım yok küçük bir çocuktan
Acaba oda benim gibi korkuyor mudur
Bilmiyorum benim yokluğumu hissediyor mu
Benim onu sevdiğim gibi oda beni seviyor mu
Aslında o kadar çok şey var ki sormak istediğim
Ona dair ne varsa içimde öylede kalacak
Cevaplarını öğrenmek istemez miydim
İsterdim hem de çok o kadar çok isterdim ki
Belki oda beni seviyordur karşılıklıdır duygularım
Yok, hayır hayır, bilmek istemiyorum
Beni seviyorsa bile söylemeden gitsin
Onunda beni sevdiğini bilirsem eğer
Sonra kapanırım ayaklarına dur gitme diye
Ne yalan söyleyim faydası olacaksa onu da yapardım
Her şeyden vazgeçmeye hazırım canımdan bile
Böylesi bir korkuyla yaşamaktansa
Düşünüyorum bazen kendi kendime
Ecelim gelmeden gitsem ne olur diye
Gülleri deremiyorum sensiz
Onlarda boynunu bükmüşler
Keşkeleri çıkardım hayatımdan
Eskidende sen yoktunki keşkelerimde
Sevgin şefkatinle bir gelirdi
Aklımı gururumu ruhuna attım
Son umudumu yoluna serdim
Hüzün görmesin yüreğin
Seni üzgün görmektense kalbimi yakardım
Kendi kendine bir oyun oynadın
Benim duygularımı düşünmeden
Gerçeğe dokunmamı isterken
bilemedinki şu yalan dünyada tek gerçek sendin
Göz yaşlarımı bile umursamadın
Sanki sen hiç yanlız kalmadın
Çeker giderim bende kıyarım sevgime
Zaten alışmış gözlerim göz yaşına
Ben hiç unutamadım beni yıktığın anı
Artık bende kurşun sıkarım ruhuma
Çeker giderim kendi kendime
Seni bende yaşamadınki bilesin
Gözlerin bu aşkı inkar edebilirmi
Aşk yürek ve sabır ister
Su yüzüne çıkmış herşey
Bak işte ikimizde kırık dökük olmuşuz
Herşeye rağmen kalbimi ellerimle ellerine vermiştim
Yüreğimdesin işte
Kalbimi çıkarıp alsan kanım seninle süzülüp bitecek sanki
Ben sende bittiğim gün,benim bende bittiğim gündür inanki
Ruhumdaki çıkarsız yan
Doydum ki artık Leylam beni sevmiyormuş olsun be olsun bu hayata sende yap yapcağını olsun be sevmek onu öpmek sevişmek sarılmak değil-dir onu kalbinde yüreğinde damarlardaki dolaşan kanda his etmektir olsun be GÛLÂMÎN ..olsun