Seni düşlemek annemi koklamak gibi Seni düşlemek sınırları aşmak gibi Seni düşlemek özgürlüğe koşmak gibi Seni düşlemek, seni düşlemekSeni düşlemek Dersim'de bir güneş gibi
Seni düşlemek Mardin'de bir gece gibi
Seni düşlemek Gever'de bir çoçuk gibi
Seni düşlemek, seni düşlemek…
Ben bir Kürdüm..
Tenim esmer yüreğim kızıldır.
Afrikadaki acın açlığını göğsümde,
Newyork'taki işci Bobi'nin kinini bilincimde saklarım.
Ben bir Kürdüm....
övündüğüm ırkım değil direngenliğimdir..
Tenimin rengi yani esmerliğim beni insanlardan farklı yapan bir peyzaj değildir,
Esmerliğim beni doğdugum güne kilitleyen, beni mazlumun yanında olmaya iten, yer küreye sanatsal bir fırça darbesidir.
Ben bir Kürdüm.
Ve gündemim sadece Kürtlükte değildir hani..
Bugün tekel işçisinin soğuktan titreyen elleri,
yarın Amed yerlisinin tereddütsüz tetik parmağıyım..
Ben bir Kürdüm..
Kürt olmanin, kardeşlik duvarına bir tuğla koymak olduğunu bilen,
zalime boyun eğmeyen,
zulme diğer yanağini göstermeyen bir Kürdüm.
Irkım bu olmasada, ben bir Kürdüm..
Cünkü ırkım direnmektir.
Ve direnmenin ırkının adı bugün Kürtlükse,
ve Kürt olarak dünyaya gelmek bir direnme sebebiyse,
evet ben bir Kürdüm..
Kadir Gecesi dileklerimizi, isteklerimizi Allaha arz etmek için de değerli bir fırsattır. Kadir Gecesi, Allahın rahmet ve bağışlanmasının sağanak halinde yeryüzüne indiği, dileyen her müminin armağanlara garkettiği bir gecedir. Hepimize hayırlı olsun..herkesin duasını kabul et yârabim sen soframıza evimize berket getir hastalarımıza özleyenlerimize sabır şifa ver elini sana açanın duvasini kabul et amin