Gökyüzü Bey...

Gökyüzü Bey...
@gok_yuzu_
biraz eğlenmek?
...
12. sınıf
..
., 2 Şubat 2005
55 okur puanı
Ağustos 2021 tarihinde katıldı
Hikaye
Bir kitapla, bir insanla, bir hikayeyle tanışmak istemiyor canım. Ne okunur ne yazılır bilmiyorum. Gitmek de bir hikaye olsa gerek, nereye gidilir?
İnsan ve Duygular
Gökyüzü Bey...
anlamadım :(
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Gökyüzü Bey...

, bir kitabı okumayı düşünüyor
Özdemir Asaf
8.6/10 · 9,4bin okunma
ananas isimli okura yanıt verildi
Gökyüzü Bey...
kesinliklee