İnsanın beli başlı iki günahı var ,öbürleri bunlardan çıkar:Sabırsızlık ve kayıtsızlık .Sabırsızlıktan cennet'ten kovuldular ,kayıtsızlıktan geri dönmüyorlar.Ancak belki de belli başlı sadece bir günah var :sabırsızlık ...sabırsızlıktan kovulmuşlardı, sabırsızlıktan geri dönmüyorlar .