Tek korkum: yarın ölebilirim kendimi tanıyamadan.
Sayfa 15 - Yapı Kredi Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
··20 alıntı·
482bin Gösterim
22 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Oğuz Aktürk
Gönderi Sahibi
neyse ölmedim. kendimi tanımaya biraz daha zamanım varmış
Oğuz Aktürk
Gönderi Sahibi
biraz
Oğuz Aktürk
Gönderi Sahibi
ne kadar da kendini tanıyamadan bu dünyadan gitme korkusu olan arkadaşlarımız varmış. merak etmeyin arkadaşlar, her gün okuduğumuz bir kitapla hatta o kitabın içinde gördüğümüz bir alıntıyla bile kendimizi tanıma yolunun taşlarını döşüyoruz. zaten "kendimi tanıdım ben!" diyebilen kimseye inanmam. daha karşımızdaki kişiyle bile sağlıklı bir iletişim kuramıyorken hiç kimsenin kendini tamamen tanıyabilmesine imkan yok. hayat kısa ama sanatımız uzun olabiir. hayattan keyif alıp kendimizi geliştirmeye durmadan devam 🤓
“Ölmekten son derece korkuyor çünkü henüz yaşayabilmiş değil.” Aforizmalar
Muhtemelen kendimi tanımak için bir şey yapmadan ölmüş olacağım.
Ölürsem toprağa iyi mineraller bırakırım