Ne güzel..
Ben hiç kimseyi seni sevdiğim gibi sevmedim ve şimdiye dek hiç kimseye de seni sevdiğimi söylemedim. İşte en büyük hakikat budur.
Sayfa 84 - Ötüken Neşriyat·Kitabı okudu
Edebiyat
··5 alıntı·
81bin Gösterim
9 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Oğuz Aktürk
Gönderi Sahibi
bu alıntının altında sabahattin ali, stefan zweig, dostoyevski falan yazsaydı beğeniler havada uçuşurdu ama anar rızayev olunca böyle.. bi ara bu yazar ayrımcılığını da konuşalım :d
Oğuz Aktürk
Gönderi Sahibi
“hiç kimseye de seni sevdiğimi söylemedim” kısmı ne kadar da şimdiki herkese açık ilişkilerden farklı, ne kadar da mahrem ve gösterişten uzak 😌
Bunun üzerine Mihriban dinlenir ama.
Çok güzel. Çok özel.