Felsefeye yıllardır başlarım ben, hep de kalırım bir yerlerde. Arada dallanıp budaklanma da olur ama bir yere kadar. (Tarih'de de Ortaçağı geçemedim daha:) Neyse ,artık boştayım diye Sosyolojiye başladım Açık Öğretimde-en azından bir şeyi tam öğreneyim.
Ama burada bir taşla iki kuş var- hem felsefe hem sevinç olma:) Güzel bir deneyim bence, klasik felsefe tarihi kitaplarından da kendini geliştirme kılavuzlarından da farklı şeyler hepsi.
Tam dediğin gibi, hatırlayabildiğim şeyleri yazayım bari dedim. Mustafa'ya da yazdım, sırf tembellikten:)
Neyde 1 olmuş dediin gibi, gece uzun , ama iş var senin, tutmayayım ben. İyi geceler, sağlıcakla kal.