Bir kadın birdenbire günlük tutmaya başlamışsa, ya aşık olmuştur ya terkedilmiştir.
Sayfa 9·Kitabı okudu
Edebiyat
··1 alıntı·
6 +1'leme
·
13bin Gösterim
12 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Ben ne zaman günlük tutsam biri okuyor bu yüzden yırtıp atıyorum.İnsanlar neden her şeye burnunu sokar ki zaten(
Belki de onu acılarla yoğuran hayatı onu anlamayacak insanlara değil de kağıtlara anlatmak istemiştir.
Birine olan sevgimle tutmaya başladığım günlüğümü artık kendim için tutmaya başladım insan bir süre sonra değer vermesi gerekenin kendi olduğunu anlıyor. 🌸
Ya da ilkokul, ortaokul öğretmenlerinin etkisiyle alışkanlık edinmiştir...😊
Tam bir hafta önce günlük tutmaya başlamış olmam…
Reklam
Yazmaya üşenirim 😌