İşte Bu!
Çok fazla kitap okuduğum zaman dönüştüğüm kişiyi seviyorum. Sosyal medyada çok fazla vakit geçirdiğimde dönüştüğüm kişiyi sevmiyorum.
Sayfa 90 - Metis Kitap·Kitabı okudu
1000k
··5 alıntı·
1 +1'leme
·
24,8bin Gösterim
8 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Oğuz Aktürk
Gönderi Sahibi
aslına bakarsanız "çok fazla kitap okuduğum zaman" dönüştüğüm kişiyi de tam olarak sevmiyorum. çünkü her şeyi derinine kadar düşünen, öğrendiği bu gerçekliklerden acı duyan ve gününü dayanılmaz hale getiren bir insana dönüşüyorum öyle olunca. bu yüzden kitap okumanın bile bir dengesi olması gerektiğine inanıyorum
Oğuz Aktürk
Gönderi Sahibi
alıntıyı tekrar tekrar okudum. sosyal medya ve teknoloji devrimi olduktan sonra insanların kitap okuma oranı belli düzeyde azaldı. çevremdeki okuyan insanların bir bir okuma motivasyonlarının düştüğünü görüyorum. peki bu hep böyle mi devam edecek? etmemeli. içsel gücümüzü tekrar elde etmek için savaşmalıyız bence. kendi yazdığım romanım olan Kimlink'te de tam olarak bundan bahsetmiştim. sosyal medya ve teknoloji bizi köleleştirmek istiyorsa, biz de irademizi ortaya koyup onun kölesi olmayı reddetmeliyiz. bilinçli tercihler yapıp takip ettiğimiz insanları iyi seçmeli, beslendiğimiz içerikleri iyice filtreleyebilmeliyiz. nasıl ki gıdaları bilinçsiz tükettiğimizde obur oluyorsak, içerikleri bilinçsiz tükettiğimizde de bir süre sonra sosyal medya oburu olduğumuzu düşünüyorum. bu yüzden hepimizin bilinçli bir sosyal medya tüketicisi olması gerekiyor.
Oğuz Aktürk
Gönderi Sahibi
kitap okuduğum zaman daha çıkarsız bir insan oluyorum. ama sosyal medya işin içine girdiğinde etkileşimler de devreye giriyor ve böylece ekstra bir çıkar faktörü oluşuyor. bu yüzden kitap okumayı, diğer her şeye tercih ederim
Faruk Furkan'ın "La ilahe illallah ne demek biliyor musun?" Kitabını okumanızı rica ediyorum. Gerçekten okuduğunuzda toplumun bu kelimenin muhtevasından çok uzak kaldığını göreceksiniz. Diyanet imanlarının ve din tüccarlarının en nefret ettiği kitaplardan bir tanesi ( kitabın cezaevlerine girmesi bile yasak ) o kadar ki bunun gizlenmesi için var güçleri ile çalışıyorlar. Kitabın sahibi ( Faruk furkan- İbrahim gadban ) bu görüşlerinden ötürü defalarca cezaevi imtihanı geçirmiştir...
kitap okumaya kurtarıcı rolu vermeyi de sevmiyorum. özellikle bu sitede biraz zaman gecirince cogu kisi icin kitap okumak ve netflix izlemenin aynı entelektuel seviyede oldugunu fark ettim
Reklam
1000 kitap da sosyal medya mıdır?