NigRa

@nigra
1000Kitap 8. Bursa Buluşması
Buluşuyoruz, durduramıyoruz!! ;) 1000Kitap 8.Bursa buluşması için 26 Kasım Pazar günü saat 15:30'da Kitapevi Hotel'de buluşacağız. Bursa'daki tüm kitapseverleri aramızda görmek isteriz. Katılmak isteyenler iletinin altında belirtirlerse yavaştan liste oluşturmaya başlayalım. Daha çok kişiye ulaşması adına paylaşırsanız sevinirim. Yer: Kitapevi Hotel Adres: Kavaklı Mah. Burç üstü No:21 16040 Tophane - Bursa (Balibey Han'ın Tophane tarafındaki kapısının karşısındaki tepede,tophane surlarının oradaki pembe renkli butik hotel) Saat: 15:30 Tartışılacak Kitap : Gömülü Dev Katılımcı Listesi : 1- NigRa 2- https://1000kitap.com/ahoxx 3- Seyid Ahmet GÜLTEKİN 4- https://1000kitap.com/BigBlueBox 5- Gökhan 6- https://1000kitap.com/pharomic 7- Yadigar Soydan 8- https://1000kitap.com/Kuyruksuzprimat 9- Arif
Etkinlik
··
103 Gösterim
7 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Ne güzel sizin için darısı İzmir'in başına. :)
NigRa
Gönderi Sahibi
İzmir'de de oluyor hatta 8 Aralık'ta olacak büyük ihtimalle... Oğuzhan Yücel ile irtibata geçebilirsiniz katılmak istiyorsanız.
Vallahi helal olsun size. Takdir edilesi bir iş yapıyorsunuz. Öncüsü oldunuz bu işin. İstanbul için de olsa ne güzel olur. Bir ara vardı devamı gelmedi. Sanırım inisiyatif almak gerekiyor biraz.
NigRa
Gönderi Sahibi
Süper olur sonbaharı renklendirecek aktiviteler bunlar. =)
Sınavlardan dolayı bi süredir hesabım aktif değildi,buluşma duyurusunu şimdi gördüm.Kitabı okumadığım ve inğilizce kursunda sunumum olduğu için çok üzgünüm katılamicam.Ama bidahaki tahminen ne zaman katılmayı çok isterim.
NigRa
Gönderi Sahibi
Bir dahaki 20-25 gün sonrasında olacaktır ama henüz kesin tarih belirli değil.
10 kişiden aşağı olursak ben gelmem ona göre.
NigRa
Gönderi Sahibi
Zorlama yok napalım sensiz buluşuruz. Aaa ben seni zaten eklememişim listeyeee. :-x
Farklı şehirler için de toplantılar gerçekleşiyor mu nereden öğrenebiliriz
NigRa
Gönderi Sahibi
Edirne yazdığını gördüm profilinizde. Bildiğim kadarıyla orada yok. Şuan Bursa, İzmir ve İstanbul var.
Reklam
Bende katılıyorum
Ben de varım :)