Uf o kadar sana katılıyorum ki. Bu kitabı okurken bir yere kadar keyif alarak okudum bir yerden sonra ödipal kompleks diye bağırmaya başladı kitap. Okurken rahatsız olmuştum bende. Ben keşke okumasaydim demiştim. Bu kitap için her yönüyle müthiş bir inceleme yazmışsın.