Hiç beklemediğim bir şekilde güzel çıktı. Bir oturuşta bitecek bir kitap. Oldukça sürükleyici. 2020 yılından önce okusam belki bu kadar hoşuma gitmezdi ama salgını yaşadıktan sonra böyle kitaplar daha çok ilgi çekiyor sanırım. Kitap, Kızıl Veba salgını adında öldürücü bir mikrobun insan ırkının neredeyse tamamını ortadan kaldırmasını konu ediyor. Geriye kalan bir avuç insanın vahşileşmesi ve dünyanın eski çağlara geri dönmesi üzücü ve gerçekleşmesi muhtemel bir olay. Virüse bağışıklığı olan profesörün vahşiliğin ortasında hala medeniyete duyduğu özlem ve bir şeyleri değişmeye olan inancı hem güzel hem de çok hüzünlü. Okumanızı tavsiye ederim.