📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitabı çok ama çok beğendim. Küçük yaşlarda okuduğum bir kitaptı ama tekrar okumak istedim. İyi ki de istemişim. Gerçekten çok etkilendiğim bir kitap oldu. Beyaz Diş kitabında da aynı duyguları hissetmiştim. Bence herkes küçük yaşlarda okuduğu kitapları tekrar okumalı üzerinden belli bir süre geçtikten sonra. İçeriğindeki farklılıkları bu şekilde görmek aslında kendi içimizdeki değişimleri de görmek gibi. Buck karakterinin geçirdiği değişimler gibi hayatta biz de değişiyoruz. Kabulleniyoruz bazı şeyleri.
"Eski özlemler göçebe misali gelip gidişiyle, alışkanlıklar zincirini aşındırıp zayıflıyor. Yeniden, bir kere daha uzun kış uykusundan vahşi türünü dürtükleyerek uyandırıyor."