Gönül

"Bütün hayatım boyunca sürekli olarak düşünmekten ve hissetmekten kaçtım. Kendimi düşüncelerin ve duyguların arkasında bir gölge gibi hissettim. Sadece bir şeyi istemek yeterlidir, ama bu istemek, insanı doğru yoldan alıkoyar. İnsan, bazen dünyadan tamamen kopmak ister, çünkü hayatta her şey karmaşık, çetrefilli ve neredeyse anlaşılmazdır."
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
'Siz gerçekten denediniz mi? Yoksa pencereden hayatı mı seyrediyorsunuz?'
Edebiyat
"Nereye gideceğini bilmiyorsan hangi yoldan gittiğinin hiçbir önemi yok."
Edebiyat
"İnsanlar hayalleriyle yaşarlar ve biraz yaşamaya başlayınca tüm hayallerini kaybederler."
Edebiyat
"Hayatımda mutlu günlerim olmuştu elbette, ama mesele sadece mutluluk değildi. Önemli olan yaşadığını, hayatın bir anlamı, bir değeri olduğunu hissetmekti...."
Edebiyat