Ne fark ettim biliyor musunuz her şey dış görünüşmüş gibi davranan insanlar çoğaldı sınav haftası kendime pek de özen göstermem saçımı felan ev topuzu yapar gelirim o zaman bir arkadaşım var pek konuşmaz bir şey istemez beni pek takmaz sınav haftasından sonra saçımı kestim Bi hava geldi kızlarda saç bakımı felan olunca Bi aurası değişir bende bundan dolayı özendim kendime kız daha merhaba demeden aaaaa saçın çok güzel olmuş konbinine bayıldım demeye başladı işte böyle insanlardan nefret ediyorum tek şey dıs görünüş olan insanlardan
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ey görünüş!Seni bir yerinden hiç anlamıyorumDibimde değil ayaklarımın, damarlarındaDerinliğini orda tutan, orda harcayanUçsuz bucaksız bir uçurum.Zamanla değil, bir yerdeBenim olmayan bir şeyle yaşlanıyorumEdip Cansever