Ağlamama sebep olan nadir kitaplardan...
Mutlu bir son beklerken şaşırtıcı bir sonla veda etti yazar...Ama Aklımda tek soru var :
kahramanın adı neden yok ?
kalbi kanamış gömleğine bulaşmış.Kan kaybından ölecekti.Ben bu çocukla gitmezsem yalnızlıktan ölür dedim içimden. orda öylece üstü başı kan içinde kalmış, kan kaybından ölmezse bile yalnızlıktan ölecek... konuşuyor gibi yapsa da suskunluktan kelimeleri unutmuş bir adam vardı...