Peki, fabrika işgali tehlikeli değil mi sizin için ? Tehlikeli tabii
ki. Hukuksal anlamda tehlikeli, polislerin saldırısı muhtemel. Aynca
büyük kapitalistlerin de. Çünkü diğer fabrikalar bizi örnek alıyorlar.
Biz şimdi mesela bu fabrikada iflas ettik ve daha önce işçiler maaşlarını
hiç alamıyorlardı. Şimdi bizim fabrikalarımızda işçilerin
hepsi maaşlarını almaya başladı, hem de sendikanın garantisi altında.
Şimdi ondan sonra tabii ki büyük fabrikalar gösteriler yapıyorlar
eğer maaşlarını almazlarsa ve hemen akıllarına bugüne kadar parazit
olan patronların çöpe atılması geliyor ve görüyorlar ki işçiler fabrikayı
mükemmel bir şekilde işletiyorlar. Ve hem ekonomik anlamda,
hem de sosyal konjonktür olarak biz patronsuzuz.