... Osman...

... Osman...
@grasiva
"Bir insan acı duyabiliyorsa canlıdır. Başkasının acısını duyabiliyorsa insandır..!''
"herkese umuttan bahsediyorum, içimde zerre kadar umut kalmamışken..."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bazıları çok fakir... Düşünsenize sadece paraları var.
1000Kitap
“Tesadüflere ihtiyaç var, plansız ve zamansız gelen güzelliklere”
Edebiyat
Dayanılmaz olan aslında yaşam değilmiş, insanlarmış.