Merhabalar herkesee.. Bugün sizlerle geçtiğimiz aylarda okumuş olduğum bir kitabı paylaşmak istiyorum. Belki hatırlayanlarınız olacaktır kitabı okurken kitaptan birçok satırı sizlerle de paylaşmıştım ve alıntıları görüp merak eden benimle iletişime geçen birçok okur arkadaşa dm’den kitabın bilgilerini vermiştim. Gelgelelim alıntılarla ikna olmayan listesine eklemek için güzel bir yorum okumaya ihtiyaç duyan okurlaraa.. Yazarımızı belki Fİ-Çİ-Pİ serisinden tanıyanlarınız vardır ama benim yazarla tanışma kitabım oldu “Gör Beni”. Kitabın içeriğini olay örgüsünü hem satır satır anlatmak istiyorum hem de olabildiğince içeriği gizli tutup bu güzel kitabı merak edip bir an önce okumanızı istiyorum.. Sizleri hem biraz bilgilendirip hem de meraklandırıp kitaba itecek birkaç satır yazmaya çalışacağım.. Anlat artık griokur ne anlatıyor bu kitap ne yaşanıyor “Gör Beni” sayfalarında dediğinizi duyar gibiyim… Her kitabın yeni bir macera yeni bir yolculuk olduğuna inanan okurlardanım ve bu yolculukta cumhuriyet döneminde ki kadına, insanlığın tarihine, ön yargıların insanların gözlerini nasıl kör ettiğine tanıklık ediyoruz. Hiç düşündünüz mü Cumhuriyet kurulurken halkın tepkisi neydi nasıl karşılandı? Herhalde tüm halk yeni bir sistemi kucak açarak karşılamamıştır değil mi? Şu an bile günümüzde hala zaman zaman tartışmalara neden olan Osmanlıcılar ve Cumhuriyetçilerin karşılaştırılmasını güzel bir kurgu ile birlikte okuyoruz. Başkahramanlarımızdan biri olan Selim, sosyetenin içinde lüks saraylarda yetişmiş, sadrazam bir babanın oğludur. Sadrazam babası yüzünden tam bir Osmanlığı aşığı ve padişaha sorgusuz bağlı olan, dönemin getirdiği yeniliklerden uzak Cumhuriyete ve Atatürk’e düşman bir karakter Selim. Bir diğer karakterimiz olan Ülkü ise Anadolu’da doğup büyüyen babasını ve