...
"Neydi?" diye bastırdı Fifer.
Sırtımı onlara vererek suya döndüm. Buna rağmen gözlerini üzerimde hissedebiliyordum.
"Yalnız olmaktan korkuyordum." Sesim güçsüz ve kısık çıktı. Sesimi, güvertede bağıran adamların veya geminin gövdesine çarpan dalgaların sesinden dolayı duyup duymadıklarından emin değildim ama yine de devam ettim. "Yalnız ölmekten. Caleb, hepimizin yalnız öldüğünü söyler ama ben bunun pek de doğru olduğunu düşünmüyorum. Ölümle yalnız yüzleşmek çok farklı. Kimsenin gelmediğini, kimsenin gelmeyeceğini bilmek. Kendi başına olduğunu ve bunun hep böyle olacağını bilmek..."
...