"Kafanızın içinden bir türlü çıkmak istemeyen, ölünceye dek sizinle yaşayacak olan şeyler mutlaka vardır. Böylece de düşüncenizin belki en özlü kısmını kimseye aktarmadan göçer gidersiniz."
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Önümde, yaya kaldırımlarında mekik dokuyan, telaşlı, hep kuşkulu, asık yüzlü, heyecan içindeki insanlara katlanamıyordum. Ne içindi bu sürekli heyecan ve telaş, sürekli kapkara hırçınlıklar? - Çünkü insanlar kötüdür;kötünün de kötüsüdür.-Önlerinde altmış yıllık bir ömür varken mutsuz iseler, yaşamasını bilmiyorlarsa suç kimin? Önünde altmış koca yıl varken Zarnitzi'nin aç kalarak kendini ölüme bırakması niye?Herkes üst başının döküldüğünü,nasır bağlamış ellerini gösterip alabildiğine bağırıyor:'Biz mandalar gibi çalışıp didiniyoruz ama köpek gibi açız. Fakirlik içinde yüzüyoruz. Başkaları elini suya sabuna değdirmeden refah içinde yüzüyor!' Hep bu nakarat!..