📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Aradan geçen 9 yılın sonunda birbirini tekrar gören eski sevgililer. Küllenen bir aşk. Geçmiş anılar, sadece anılarda kalıyormuş demek ki. Hiç bir şey eskisi gibi olmuyormuş. Hisler aynı kalsa da insanlar değişiyor belki de kendi içlerindeki çocuğu büyütüyor. Yarı kalmışlık hissini hiç birşey tamamlamıyor bence. O hep içinde kapanmış bir yara izi gibi kalıyor. Şayet ben olsaydım tekrar görüşmezdim. Hiç birşey değişmiyor çünkü. Bazen geçmişi geçmişte bırakmak daha iyidir.
Arada kalmışlığın kitabı diyebiliriz eşi ile vatani görevi arasında kalmış bir adamın seçim yapamaması. Eğer karısı yönünde seçim yapsa basit kalırdı bunun kendi iyiliği ve kendi seçimiyle olması gerekiyordu. Gerçekten arada kalmışlık çok ızdırap verici. Kendi içinde savaş vermek yorucu. Çok çok başarılı diyemem ama çok kötü de değildi.