Ah çocukluğuma götürdü beni Pinokyo:) söylediği yalanlar, yaramazlıklar böyle detaylı olarak bilmesem de hakkında fikrim vardı. Başına gelmeyen kalmıyor ve yaşadıklarından ders almak yerine başka hatalarla yeniden başına belalar alıyor. Mutlu sonların aslında o sona gelene kadar ne kadar zorladığı, yıprattığı, hatalar yapıp o hatalardan dönüşlerimizin zorluğunu, bunu nasıl elde ettiğimizi görmemizi sağladığını anlatıyor. Bir ara pinokyoyu alıp yerden yere çalmak istedim ama başına gelenler yeterince kötüydü zaten :)))