Bir çok kısa hikayeden oluşuyor ve bazılar gerçekten güzelken bazıları oldukça saçma geldi. Yine de emeğe saygı duyup okudum. Pek matah bir kitap değil okumasanızda olur.
Güzel bir hikayeydi. Özellikle ikinci kısmın birinciye bağlanıyor olması güzel bir detaydı. Birinci kısımdan daha da iyiydi ikinci kısım bence. Birinde biraz sıkıldım. Bilemedim tatmin etmedi beni. Yine de okumayı düşünüyorum tüm seriyi.
Kızıl SoruşturmaArthur Conan Doyle · Kızıl Panda · 202118,1bin okunma