Dânî ki men be-âlem yalguz seni sever men.
Çün der-berem neyâyî ender gamet öler men.
Bilirsin ki ben âlemde yalnız seni severim.
Yanıma gelmeyecek olursan senden ayrı kalmanın verdiği üzüntü ile ölürüm.
Ne güzel de söylemiş:)
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Türk dili ve edebiyatının başyapıtı. Bilgilenir , öğrenirsiniz . Ahmet Hamdi Tanpınar, başlı başına zaten bir başyapıt. O yüzden şiddetle tavsiye ederim