Bence denilenin aksine, sevmek için elbette bir beden gerek.
Ruhla ilgili o zırvalıklar, şeklinden bağımsız olarak bir ruhu sevebileceğimize dair sözler doğru değil.
Beynimiz öyle bir ayarlanmış ki kediyi ancak bir kedi olarak sevebiliriz, kuş yada fil olarak sevemeyiz. Kedi sevmek istersek kediyi görmek, tüylerine dokunmak, mırlamasını duymak, doğru düzgün sevemezsek tırmalanmak isteriz. Havladığını duymak istemeyiz. Eğer kedinin kanatları çıkarsa da onu öldürüp inceler, sonunda da canavar diye sergileriz.