Savaş tepeden uçarak size saniyeler içinde ulaşır ve beraberinde büyük bir korku getirir.Duvarlardan geçer, dağları ve nehirleri aşar.Zihninize,kalbinize ve ruhunuza işler.Oralara yerleşir ve kolay kolay terketmez.
Ama her seri katil dönüşü olmayan o noktayı geçmeden önce acı çeken bir insandır.Çoğunlukla başkaları tarafından zarar verilmiş ve kesinlikle yalnız biridir.
Bir şey içime oturmuş kalmıştı.Yok olmak.Toz olmak istiyordum.Varlığım orada olmamalıydı.Gelip beni alsalardi.Uzaydan ya da bir yerlerden gelselerdi.Sessiz sedasız kaybolsaydım.Yerime Kız Kulesi'ni bıraksalardı...
Ve bir kez daha,bir fırsatın hemen diğerini getirdiğini,riskin daha fazla risk yarattığını, hayatın daha fazla hayat doğurduğunu ve ölümün de daha fazla ölüm demek olduğunu bana kanıtlayacaktı