Ters köşe yapan kitapları ve filmleri her zaman sevmişimdir. Bu kitap da öyle bir kitap bence. Sürükleyici ve gizemli, genel olarak sevdim. Tabi okuyucuyu meraklandıracağım derken uzattığı da olmuş yazarın. Bazen sıkıldığım zamanlar oldu. Yine de güzel kitap tavsiye ediyorum.