Evrim lazımdı bu gezegene, avaz avaz Evrim! diye bağırmanın normal olacağı kadar büyük bir ihtiyaçtı.Zihimsel evrim ! Bu insansıların en büyük ihtiyacıydı!
Dünyanın problemi oteriteye karşı ayaklanmalar değildi, problem oteritenin ta kendisiydi.Ve tabii oteriteye uyanlar oteriden çok oterite olanlar ! Oterite karar verdiği için hiç bilmedikleri bir ülkeye gidip hiç tanımadıkları insanları öldürmeyi kabul edenler, verdikleri vergilerin savaşta kullanılmasını kabul edenler, televizyonda seyrettikleri savaşı alkışlayabilenler ! Asıl problem buydu: kötülüğü kabul edenler ve seyirci kalabilenler.