İnsanlar nedense sadece mutsuz oldukları vakitlerde başkalarının mutsuzluğunu anlayabiliyor. İnsanlar ancak o zaman başkalarına karşı duyarlı olabiliyor.
“Ben mutluyum. Senden tek farkım sanırım bu kadarcık. Sen seni sevmeyen bir insanın peşinden gideceksin. Yolun çok uzun ve zahmetli. Ben sevdiğim bir kadını uğurlayacağım ve yalnızca unutmak için yaşayacağım. “